XIII OMnO InO Świętojańskie 2017

XIII Ogólnopolskie Marsze na Orientację

InO Świętojańskie

24-25 czerwca 2017 r.,

Pułtusk-Popławy

PROTOKÓŁ

Protokół i wyniki dostępne są tutaj. Bardzo dziękujemy za Waszą obecność na Marszach, a zwycięzcom gratulujemy sukcesu 🙂 Zapraszamy znów za rok na XIV Marsze na Orientację „InO Świętojańskie”, a wcześniej na inne nasze imprezy. Do zobaczenia!
 

REGULAMIN

TERMIN & MIEJSCE

24-25 czerwca 2017 r. (sobota-niedziela)
Łąki, lasy i starorzecza w okolicach Pułtuska.
Trasy zawodów będą przebiegały przez tereny otwarte i leśne, o bogatej mikrorzeźbie.

ORGANIZATOR

Członkowie i sympatycy Koła PTTK nr 1 przy Politechnice Warszawskiej

Kierownik: Kamil Opiela (OInO 27/2010/7)
Sędzia główny: Kamil Opiela
Budowniczowie: Natalia Baryga (OInO 52/2014/1), Piotr Stachowiak (OInO 58/2014/7), Dariusz Mazurek (PInO 721), Ryszard Wilk (OInO 15/2008/5), Szymon Bijak (OInO 14/2008/4), Kamil Opiela

PATRONAT

Powiat Pułtuski [www] Miasto i Gmina Pułtusk [www] Gmina Obryte [www] Nadleśnictwo Pułtusk [www]

Patronat honorowy nad Marszami objął Starosta Pułtuski Pan Jan Zalewski Patronat honorowy nad Marszami objął Burmistrz Miasta Pułtusk Pan Krzysztof Nuszkiewicz Patronat honorowy nad Marszami objął Wójt Gminy Obryte Pan Jan Mroczkowski Patronat honorowy nad Marszami objął Nadleśniczy Nadleśnictwa Pułtusk Pan Robert Wielkowski

WSPÓŁPRACA & SPONSORING

Baza Stowarzyszenia Harcerskiego w Pułtusku-Popławach [www] Zakład cukierniczy
Wypiek Obwarzanków [www]
Piekarnia Iwa, Obryte Bar & Restauracja Kogel-Mogel [www] Drukarnia Wielkoformatowa REKLAND [www]

CELE

  • popularyzacja turystycznych imprez na orientację i odznaki InO,
  • sprawdzenie własnych umiejętności posługiwania się mapą i kompasem w terenie,
  • propagowanie aktywnych form wypoczynku na świeżym powietrzu,
  • promocja atrakcyjnych turystycznie zakątków Mazowsza.

FORMA

Turystyczne marsze na orientację w kategoriach:
  • TZ — trasa dla zaawansowanych (2 etapy dzienne + 1 etap nocny; zespoły 1-2-osobowe; 3×3 pkt do OInO); VIII runda L Konkursu o Tytuł Mistrza Warszawy i Mazowsza w Marszach na Orientację,
  • TU — trasa dla średniozaawansowanych (2 etapy dzienne + 1 etap nocny; zespoły 1-2-osobowe; 3×3 pkt do OInO); VIII runda L Konkursu o Tytuł Mistrza Warszawy i Mazowsza w Marszach na Orientację,
  • TP — trasa dla początkujących i mniej zaawansowanych (2 etapy dzienne; zespoły 1-5-osobowe; 2×3 pkt do OInO),

oraz

  • trasa dojściowa do bazy zawodów,
  • trasa dojściowa/zejściowa do/z etapów dziennych TU i TZ.
Mapy kolorowe, miejscami uaktualnione do stanu obecnego.
Zawody są rozgrywane w ramach VIII edycji Pucharu Koła PTTK nr 1 przy PW w InO. [więcej]
Na etap nocny należy mieć odpowiednie i sprawne wyposażenie (latarka).

BAZA

Baza Stowarzyszenia Harcerskiego w Pułtusku-Popławach [www, lokalizacja]
Nocleg w warunkach turystycznych (własny śpiwór i karimata oraz obuwie na zmianę), dostęp do sanitariatów z prysznicami i czajnika.

DOJAZD do bazy

  • Komunikacja autobusowa PKS lub prywatna (relacji np. Warszawa Zachodnia D.A. – Ostrołęka D.A./Mrągowo D.A./Przasnysz/Olsztyn D.A./Kętrzyn D.A./Ruciane-Nida/Mława D.A.) do przystanku Pułtusk D.A. lub innego w Pułtusku (np. PlusBus). Z rynku w Pułtusku można dojechać pod sklep w Pułtusku-Popławach na ulicy Tartacznej (około 1.7 km od bazy) — odjazdy np. o godz. 9:40, 10:30 i 10:40,
  • własny środek transportu — z Warszawy np. DK 61 do Pułtuska, a tam na rondzie wjazd na DW 618 w kierunku Wyszkowa, po około 1.7 km skręt w lewo w ulicę Tartaczną (kierunek: Porządzie/Obryte), która po około 2.4 km doprowadzi do bazy.

INFO & ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia do dnia 21.06.2017 r. (środa), godz. 23:59 przyjmowane będą e-mailem na adres inoswietojanskie[lampion]o2.pl lub przez formularz zgłoszeniowy. Dodatkowe informacje na temat imprezy można uzyskać pod ww. adresem e-mail. Proszę o zawarcie w zgłoszeniu informacji o chęci noclegu, bądź jej braku (nie dotyczy trasy TP).

WPISOWE

(pokrycie kosztu realizacji imprezy, materiałów startowych i świadczeń dla uczestnika)

Trasy TU i TZ:

  • AInO, OInO, PInO PTTK – 35 zł,
  • członkowie PTTK – 37 zł,
  • pozostali uczestnicy – 40 zł.

Trasa TP:

  • harcerze Stowarzyszenia Harcerskiego – 7 zł,
  • członkowie PTTK – 8 zł,
  • pozostali uczestnicy – 10 zł.

Płatne na konto Oddziału Międzyuczelnianego PTTK w Warszawie, ul. Senatorska 11, 00-075 Warszawa nr 49 1140 1010 0000 3281 2500 1007 z dopiskiem „InOSw + nazwisko/a” najpóźniej do dnia 21.06.2017 r. (środa). W przypadku zgłoszenia, lecz nie opłacenia wpisowego w ww. terminie, dane zgłoszenie zostaje anulowane. Dopuszcza się, by uczestnicy trasy TP dokonali wpłaty wpisowego bezpośrednio w dniu imprezy w sekretariacie zawodów podczas rejestracji po wcześniejszym (tj. do dnia 21.06.2017 r.) zgłoszeniu takiej woli u kierownika Marszów na adres e-mail inoswietojanskie[lampion]o2.pl.
Po terminie zgłoszeń wpisowe wzrasta o 5 zł (TZ i TU) lub o 3 zł (TP) i nie gwarantuje pełni świadczeń.
Od uczestników korzystających ze „zniżek” wyszczególnionych powyżej wymaga się okazania w sekretariacie zawodów podczas rejestracji stosownych dokumentów potwierdzających przynależność do danej grupy.

ŚWIADCZENIA

  • nocleg w warunkach turystycznych z 24.06 na 25.06.2017 r. (dla tras TU i TZ),
  • materiały krajoznawcze, pamiątkowa naklejka i mapy tras dla każdego zgłoszonego uczestnika,
  • obiad w sobotę wieczorem (dla uczestników tras TU i TZ zgłoszonych w terminie),
  • poczęstunek między etapami I i II TP, TU i TZ,
  • dyplomy i upominki dla zwycięzców tras TP, TU i TZ,
  • protokół w wersji elektronicznej dla każdego uczestnika,
  • potwierdzenie punktów oraz weryfikacja OInO, OTP, TP i innych odznak.

RAMOWY PROGRAM IMPREZY

24 CZERWCA (SOBOTA)

od 11:00 — przyjmowanie uczestników w bazie i wydawanie materiałów startowych; szkolenie z podstaw orientacji w terenie oraz zasad MnO dla chętnych
12:15 — uroczyste rozpoczęcie imprezy i losowanie minut startowych
13:00 — start I etapu TP, TU i TZ; godzina „zero”
od 15:00 — praca śródmety, poczęstunek, start II etapu TP, TU i TZ
ok. 17:30 — zakończenie II etapu TP
ok. 18:30 — zakończenie II etapu TU i TZ
od 19:30 — wydawanie obiadu w bazie (trasy TU i TZ)
22:30 — start III (nocnego) etapu TU i TZ

25 CZERWCA (NIEDZIELA)

ok. 2:30 — zakończenie III etapu TU i TZ
do godz. 6:00 — zgłaszanie ew. protestów i uwag do wyników wstępnych
8:00 — wyniki ostateczne
8:30 — zakończenie imprezy i wręczenie nagród
10:00 — opuszczenie bazy

UWAGI KOŃCOWE

  • impreza odbędzie się bez względu na pogodę,
  • w przypadku ogłoszenia zakazu wstępu do lasu z powodów ppoż. impreza zostanie odwołana,
  • każdy startuje na własną odpowiedzialność; za szkody wynikłe wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
  • nieletni startują z opiekunami lub przedstawiają pisemną zgodę opiekuna na starcie,
  • członkowie PTTK są ubezpieczeni od NNW, pozostali uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie,
  • na imprezie obowiązuje punktacja KInO ZG PTTK,
  • impreza jest non-profit, organizatorzy nie czerpią korzyści finansowych z jej przeprowadzenia,
  • ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.

Wydarzenie na FACEBOOKu.

Aktualność: 28.06.2017 r.